Translate

vrijdag 16 augustus 2013

My birthday

Hallo allemaal,

Hier is dan mijn allereerste bericht op mijn blog. Wat is er nou mooier dan om op je verjaardag een blog te beginnen.

Ik zal mij eerst eens even voorstellen. Mijn naam is Margarethe Wijchers, ik ben vandaag 29 jaar geworden en ik woon  samen met mijn vriend René en onze poezendochter Kimi in Stadskanaal.

Ik ben dol op zingen, dansen, shoppen, gedichten schrijven. Kenmerkend voor mij zijn de eigenschappen, een vrolijke, gezellige, flapuit die nogal chaotisch kan zijn.

Deze blog ben ik begonnen, omdat ik altijd heel graag blogs lees en ik zelf ook dol ben op schrijven van leuke verhalen en dit graag met jullie deel.

Voor nu laat ik het hierbij. Wil je meer weten? Vraag gerust.

Groetjes,

Margarethe

2 opmerkingen:

  1. Leuk blog hoor! ga zo door :)

    Liefs, Yasmine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Yasmine,

      Dank voor jouw leuke reactie. Ik vind jouw blog ook erg leuk.

      Keep up the good work. :D

      Liefs,

      Margarethe

      Verwijderen